Thursday 4 August 2011

Bersabarlah wahai hati :')

Bukan aku tak cinta.
cuma belum sampai masanya.
sabarlah wahai hati.
Insya Allah kesabaran itu akan diganjari.
namun aku tidak menolak.
hakikatnya..
aku sangat merindui kamu.
kamu.
dan kamu.
namun maaf andai aku dilihat tidak mengambil tahu.
akan rasa hati kamu.
kerana aku tahu.
andai aku melayani rasa hati kamu dan aku.
ia hanya akan membinasakan kita.
kita. dan kita.
dan semestinya.
aku tidak mahu kamu binasa.
kerana aku sangat mencintai kamu.
 :)



Saat frust, ingat:
Sesungguhnya telah tercatat nama pasanganmu di Luh Mahfuz,
akan dihantar olehNya kepadamu bila dirimu telah bersedia…
Janganlah terlalu yakin bahawa kekasih yang kita ada itu adalah jodoh kita.
Buat apa membazir waktu “mencintai” seseorang yang belum tentu jodoh kita.
Sabar.
InsyaAllah kita akan memjumpai jodoh kita yang sesuai yang telah ditentukan oleh Allah swt.
:)

No comments: